هتل گرند جواهیر استانبول

هنگام بازدید از استانبول، در هتل گرند جواهیر استانبول احساس راحتی خواهید کرد. این هتل 5 ستاره استانبول از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است و دسترسی آسانی به برترین جاذبه های شهر دارد. این هتل تنها 3.5 کیلومتر از هیجان شهر استانبول فاصله دارد. همانند بهشتی برای اقامت و استراحت، این هتل تازه بازسازی شده به جاذبه های معروف شهر مانند جمیل وینیل رکوردز، بلک اوت شیشلی، و ادرس استانبول بسیار نزدیک می باشد.

در این هتل از خدمات و امکانات بی نظیر ثروت برخوردار خواهید شد. این خدمات شامل خدمات شبانه روزی اتاق، اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها، امکاناتی برای ناتوانان و کم توانان، اینترنت وای فای در فضاهای عمومی هتل و پارکبان می باشد. نگهبان، خدمات خشکشویی و اتوشویی و تبدیل ارز برای شما مهمانان مهیا شده است.

سری به فروشگاه هتل بزنید وسوغاتی های خود را بخرید یا به آرایشگاه هتل بروید.
مرکز اقامتی هتل گرند جواهر استانبول، 323  اتاق دارد. همه اتاق ها به زیبایی مبلمان شده اند و با امکانات راحتی و آسایش مانند تلویزیون ال سی دی / پلاسما، اتاق نشیمن جداگانه، دسترسی به اینترنت بی سیم، دسترسی به اینترنت بی سیم (رایگان)، اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری تجهیز شده اند.

مرکز تناسب اندام، سونا، استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده و ماساژ، امکانات ایده آلی برای استراحت و تفریح پس از یک روز شلوغ است.  میتوانید در باغ هتل قدم بزنید. سری به سولاریوم یا سونا بخار هتل بزنید. و یا در بار کنار استخر نوشیدنی سفارش دهید.

هتل گرند جواهیر استانبول تمام امکانات و خدمات مورد نیازتان را برای اقامتی به یاد ماندنی در اختیار شما قرار می دهد.

 جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080