معرفی سهام کترام

شرکت تولیدی کاشی تکسرام در سال ۱۳۷۰ تشکیل شده است. مرکز اصلی شرکت واقع در اصفهان، شهرک صنعتی اشترجان، خیابان یازدهم می باشد شرکت از تیر ۱۳۷۹ به عنوان یکی از شرکتهای گروه کانی غیر فلزی به بعد در بورس معامله می شود. 

تاریخچه سهام سقاین

شرکت سیمان قاین با نام اولیه سیمان خراسان با سرمایه گذاری مشترک سازمان صنایع ملی ایران و بانک ملی ایران در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۶۰ تاسیس گردید و پروانه تاسیس شرکت در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۶۹ جهت تولید روزانه ۲ هزار تن سیمان خاکستری صادر گردید. شرکت از اواخر سال ۱۳۷۳ آغاز به تولید نمود و در سال ۱۳۸۴ موفق به اجرای طرح افزایش ظرفیت گردید.

تاریخچه سهام تفیرو

شرکت در تاریخ 1347/2/19 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران ثبت و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در تاریخ 1396/5/3 موفق به اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع، جهت ساخت محصولات گردید. شرکت در هنگام شروع فعالیت سهامی بوده و در تاریخ 1351/1/30 به سهامی خاص تبدیل شد. مورخ 1369/11/27 بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌‌العاده صاحبان سهام، نوع شرکت، به سهامی عام تبدیل شد و در تاریخ 1371/2/27 سهام شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

معرفی سهام دلر

شرکت پخش دارویی اکسیر در خرداد ماه سال 1387 پس از انجام مراحل قانونی موفق به اخذ موافقت اصولی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت انجام فعالیت توزیع دارو گردید و در مهرماه همان سال نیز در اداره ثبت شرکت ها تحت سهامی خاص به ثبت رسید. هدف از ایجاد و تاسیس پخش استفاده از توان بالقوه موجود در استان های کشور در راستای توزیع مویرگی هوشمند و سریع می باشد که دارای ویژگی و مزایای خاصی است.

تاریخچه سهام پکرمان

مجتمع صنایع لاستیک سیرجان با نام امروزی گروه صنعتی بارز در تاریخ دوم تیر ماه ۱۳۶۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۶۶ نام شرکت به مجتمع صنایع لاستیک کرمان و نوع آن از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۸۴ به موجب مصوبه مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام نام مجتمع به گروه صنعتی بارز سهامی عام تغییر یافت. شرکت در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۷۶ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

 

موضوع فعالیت سهام حآسا

تولید، خرید و فروش و اجاره و تعمیرات و نگهداری واگن و لوکوموتیو، سرمایه گذاری در امور مختلف حمل و نقل ریلی، ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز راه آهن، مشارکت با افراد حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز به خصوص در ارتباط با موضوع شرکت. 

 

تاریخچه سهام شپترو

در سال ۱۳۴۴ شرکت سهامی پتروشیمی آبادان با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت آمریکایی بی-اف- گودریچ با هدف تولید محصولات pvc و تولید سود سوزآور تاسیس گردید. شرکت در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۴۵ به صورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید در سال ۱۳۵۸ شرکت ملی صنایع پتروشیمی مالکیت کلیه سهام شرکت را به عهده گرفت.

 

تاریخچه سهام مارون

شرکت پتروشیمی مارون در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۷۷ به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. ضمناً با توجه به انتقال مرکز اصلی شرکت از تهران به ماهشهر در تاریخ ۵ دی ماه ۱۳۸۶ در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ماهشهر به ثبت رسید. طبق مصوبه مورخ ۸ شهریور ۱۳۸۸ مجمع عمومی فوق العاده شرکت را از شرکت سهامی خاص به سهامی عام تغییر داد. شرکت در تاریخ ۶ دی ماه ۱۳۹۰ در فرابورس عرضه گردید.

تاریخچه سهام بمپنا

شرکت تولید برق عسلویه مپنا (سهامی عام)، به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۴ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است و به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1390/10/20 صاحبان سهام که در روزنامه رسمی مورخ 1391/3/25 منتشر گردید. نوع شرکت به سهامی عام تغییر یافت. در حال حاضر شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه مپنا (سهامی عام) می‌باشد. مرکز اصلی شرکت در تهران، خیابان میرداماد، بالاتر از نفت جنوبی، پلاک ۲۸۲، طبقه سوم و نیروگاه شرکت در روستای بستانو، شهرستان عسلویه می باشد.

 فعالیت سهام خچرخش

موضوع فعالیت شرکت، تولید، ساخت و واردات سیستم موتور و محرکه خودروها (موتور، گیربکس، دیفرانسیل، اکسل، جعبه فرمان و غیره) و ملحقات مربوط به واردات ماشین آلات و ابزار آلات و مواد اولیه و تجهیزات و قطعات یدکی و فروش و صادرات محصولات صنعتی از هر نوع و انجام کلیه عملیات لازم و مفید برای حصول به اهداف فوق است.

تاریخچه سهام وپسا

شرکت سرمایه گذاری حافظ اعتماد (سهامی خاص) در تاریخ 22/9/1383 به صورت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید، سرمایه اولیه شرکت 100 میلیون ریال و سرمایه فعلی آن 2500 میلیارد ریال است. نام شرکت سرمایه گذاری حافظ اعتماد در سال 1394 به شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس تغییر نام داد و مورخ 13/5/1394 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

 

تاریخچه  سهام فسدید

فعالیت شرکت لوله و تجهیزات سدید با نام ماشین سازی فتحی و پسران در سال 1342 آغاز گردید و با ابداع تولید پروفیل از طریق تبدیل لوله و ساخت ماشین های تبدیل لوله به پروفیل گام اول آن برداشته شد و آنگاه تا ساخت و مونتاژ ماشینهای خطوط لوله سازی به روش ERW و نصب و راه اندازی آنها پیش رفت و رهبری بازار فروش این خطوط تولید را تا سال 1367 به دست گرفت. سپس با ایجاد کارخانه تولید لوله و پروفیل ساختمانی که تا آن سال بزرگترین ظرفیت تولید در یک کارخانه در ایران به شمار می رفت به کار خود ادامه داد. این شرکت تا تاریخ اسفند 1372 به عنوان یک مجموعه تولیدی متشکل از دو کارخانه لوله و پروفیل و لوله اسپیرال بخشی از مجموعه های تحت اداره گروه صنعتی سدید به شمار می آمد. در تاریخ شهریور 1382 نوع شرکت به سهامی عام تبدیل و در پی سیاستهای گروه صنعتی سدید مبنی بر گسترش فعالیت شرکتهای تابعه در تاریخ اسفند 1382 با تغییر نام به شرکت لوله و تجهیزات سدید موفق به ورود به بازار بورس اوراق بهادار تهران گردید.

 

تاریخچه سهام بصبا

گزارش تفسیری مدیریت شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا (سهامی عام) طبق ضوابط تهیه گزارش تفسیری و مدیریت تهیه شده و در تاریخ ۱۳۹۷ / ۲ / ۱۵ به تایید هیئت مدیره رسیده است. گزارش تفسیری مدیریت یک گزارش توصیفی است که زمینه ای را برای تفسیر وضعیت مالی، عملکرد مالی و جریانهای نقدی واحد تجاری فراهم می آورد. گزارش تفسیری مدیریت همچنین این فرصت را برای مدیریت فراهم می آورد تا به تشریح اهداف و راهبردهای خود جهت دستیابی به آن اهداف بپردازد. به طور معمول، استفاده کنندگان از اطلاعات ارائه شده در گزارش تفسیری مدیریت، برای ارزیابی واحد تجاری و ریسکهای عمومی آن و همچنین موفقیت راهبردهای مدیریت برای دستیابی به اهداف تعیین شده، استفاده می کنند.