هتل 3 ستاره ی گرند لیزای استانبول در سال 2010 بازسازی شده و این اطمینان را به مهمانانش می دهد اقامت بی نظیری در این شهر داشته باشند چه برای سفری تجاری و چه برای تفریحی به شهر استانبول سفر کرده باشند. از اینجا ، مهمانان دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر خواهند داشت چرا که این هتل در نزدیکی مسجد بیازیت ، موزه ی هنر خوشنویسی ترکیه و مسجد سوکولو محمد پاشا واقع شده و این امر جذابیت آن را بیشتر می کند. هتل گرند لیزا استانبول خدمات بی عیب و نقص و امکاناتی عالی را که هر مهمان در طول سفرش لازم دارد را ارائه می دهد و کلیه ی مهمانان و حتی سخت گیرترینشان را راضی می کند.

مهمانان از میان 36 اتاق هتل که هر یک جوی آرام و هماهنگ دارند اتاق مورد نظر خود را انتخاب می کنند. خدمات خشکشویی و اتوشویی، دستگاه براق کننده کفش، انبار چمدان و بار، خدمات ارائه دهنده سفرهای یک روزه در شهر، و تبدیل ارز از امکانات این هتل هستند. مینوانید گاهی در کتابخانه هتل وقت خود را سپری کنید. با ماشینی که از میز پذیرش کرایه کرده اید به هر کجا که می خواهید بروید. صبحانه خود را در اتاق یا رستوران هتل میل کنید. در بار هتل هم میتانید از انواع نوشیدنی های گوارا بنوشید.

این هتل برای افراد کم توان و ناتوان هم امکانات مخصوص را فراهم  میکند. علاوه بر این ، کلیه امکانات تفریحی هتل، این اطمینان را به شما می دهد که در طول اقامت در هتل فعالیت های تفریحی زیادی برای انجام دادن داشته باشید. کلیه ی امکانات یک هتل 3 ستاره به همراه اینترنت رایگان بی سیم در کلیه ی فضاها و پارکینگ در دسترس شماست. هدف شما از سفر به استانبول هر چه باشد ، هتل گرند لیزا انتخابی عالی برای اقامت در استانبول است.

 جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.      0218885108