هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول در بافت قدیمی شهر و در محله فاطی قرار گرفته است و تا بیمارستان دانشجویان پزشکی کرآپاسا تنها 1کیلومتر فاصله دارد. این هتل جزو هتل های سه ستاره استانبول می باشد. از ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان وای فای، انبار بار و چمدان، خدمات بلیط، تبدیل ارز، میز راهنمای تور و ارائه دهنده سفرهای درون شهری، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار اشاره کرد. میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما مهمانان عزیز می باشد.

همه اتاق ها و سوئیت ها در این هتل دارای فضای نشیمن هستند. حمام های خصوصی این اتاق ها دارای سشوار و وان می باشند.ارگ مایلید میتوانید صبحانه و غذای خود را در اتاق میل کنید. اتاق های خانوادگی از دیگر امکانات این هتل است.

بوفه صبحانه روزانه در دسترس بوده و رستوران هتل غذاهای ترکی را سرو می کند. همچنین یک مکان سنتی برای سرو چای، قهوه و دیگر نوشیدنی ها در این هتل وجود دارد.

کارمندان این هتل 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس بوده و ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس است. میتوانید از میز پذیرش درخواست اجاره ماشین هم بدهید.

ایستگاه تراموا آکسارای 83 متر با این هتل فاصله داشته که به شما امکان دسترسی آسان به منطقه تاریخی سلطان احمد را می دهد و در این منطقه شما می توانید مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد آبی را مشاهده بفرمایید. فرودگاه آتاتورک نیز 16.1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

منطقه فاتح و هتل آلفا استانبول انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافرانی است که علاقمند به موزه ها، بناها و معماری تاریخی هستند.

  • موقعیت هتل :Fatih  
  • آدرس هتل:Haseki Sultan Mah.cerrah Pasa Cad. No 22, Istanbul, Turkey

جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در آژانس سفری دیگر تماس باشید.    شماره تماس:  02188851080