هتل آرماس آنتالیا
 یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا میباشد، مهمانان هتل آرماس ساحل کمر فقط چند قدم فاصله دارند و در هر زمانی میتوانند از تفریحات ساحلی استفاده کنند. موقعیت جغرافیایی هتل آرماس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و در فاصله ی 40 کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است. گردشگران تور ترکیه برای رسیدن به هتل آرماس از فرودگاه باید 50 کیلومتر مسیر را طی کنند.  
مهمانان هتل آرماس آنتالیا میتوانند از بین اتاق های رو به باغ و استخر ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. از دیگر انکانات مهم این هتل اینترنت وای فای رایگان میباشد که در تمام فضای هتل و اتاق ها در دسترس خواهد بود.
هر کدام از اتاق های هتل آرماس آنتالیا یک تلویزیون ، مینی یخچال ، چای ساز و قهوه ساز و لوازم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های هتل آرماس آنتالیا بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
در این هتل دارای یک استخر روباز موجود بوده که در اطراف استخر امکانات آفتاب گیری مانند تخت ها و چتر ها چیده شده اند و امکان استفاده از آن برای همه مهمانان هتل رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 4 ستاره زمین بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است که در این استخر امکانات پارک آبی فراهم میباشد و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل آرماس دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیک ترک استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای ترکی ونوشیدنی های مخصوص سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر، کنار تخت های استراحتی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل آرماس آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل آرماس آنتالیا دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.              02188851080