هتل دلفین بی گرند آنتالیا
هتلی 5 ستاره و لوکس که در شهر آنتالیا قرار دارد. هتل دلفین بی گرند آنتالیا در نزدیکی ساحل لارا است و 4 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. این هتل بدلیل ساحلی بودنش کمی با مرکز شهر لارا فاصله دارد و 8 کیلومتر از فرودگاه دورتر است.
هتل دلفین بی گرند آنتالیا دارای امکانات تفریحی زیادی است که نیازی به تفریحات خارج از هتل نداشته باشید. استخر های بزرگ به همراه سرسره های آبی که در هتل دلفین بی گرند است لحظات شاد و مفرحی را برای شما خلق میکند. شاید بعد از تفریحات آبی ، آفتاب ساحلی بهترین تفریح در یک سفر باشد که هتل دلفین بی گرند آنتالیا برای شما در نظر گرفته تا تجربه ی لذت بخشی از سفرتان داشته باشید.
رستوران های بزرگ و شیکی در هتل دلفین بی گرند آنتالیا طراحی و احداث شده است که با ورود به آنجا دکوراسیون و ترکیب رنگی که بکار رفته شما را مجذوب خویش میکند. در این رستوران ها غذاهای لذیذ بین المللی از جمله غذاهای چینی ، ایتالیایی و انواع کباب ها سرو میشود تا همه ی ذائقه های مهمانان هتل را بپوشاند.
امکانات هتل دلفین بی گرند آنتالیا به اینجا ختم نمیشود ، نگهداری کودکان ، باجه های صرافی ، سالن ماساژ ، حمام های ترکی ، استخر بازی کودکان و نمایش های گروهی از دیگر امکانات هتل دلفین بی گرند آنتالیا میباشد.
قلب هر هتل ، اتاق های آن است . رنگ های لوکس بنفش و طلایی ترکیب رنگی دکوراسیون اتاق های هتل دلفین بی گرند آنتالیا است و زمانیکه شما وارد اتاق میشوید چنان وسایل ها مرتب و زیبا چیده شده اند که آرامش را به شما القا میکنند.
اگر قصد سفر به ترکیه را دارید هتل دلفین بی گرند آنتالیا را هم میان گزینه های انتخابی خود قرار دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.        02188851080