هتل کلاس استانبول
 یکی از بهترین هتل های موجود در استانبول که در منطقه فاتح شهر استانبول قرار دارد.
با 10 دقیقه پیاده روی می‌توانید به ایستگاه قظار شهری رسیده و با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید به بازار بزرگ استانبول برسید.
هتل تا میدان تقسیم و مرکز خرید نشان تاشی 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و توریسات ها میباشد می‌باشد با موقعیت مکانی منحصر به فرد دسترسی به بیشتر مراکز دیدنی را بسیار راحت میکند.
هتل کلاس استانبول در مجموع دارای 145 اتاق است.
اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، سوئیت
همه این اتاق ها مجهز به بالکن، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلفن، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت،‌ اینترنت، صندوق امانات و میز کار می‌باشند.
رستوران ها و کافه های هتل کلاس نیز بسیار باکیفیت بوده و آرامش و لذت را برایتان به ارمغان میاورند.
مهمانان در طول اقامت خود در این هتل می توانند از استخر سرپوشیده، اتاق بخار و حمام ترکی استفاده کنید و در اتاق ماساژ خستگی را از تن خود بیرون کنند.
همچنین مهمانان می‌توانند از سونا، جکوزی و استخر روبازی که بر روی سقف هتل تعبیه شده است استفاده نمایند.
میدان تقسیم در 5 کیلومتری هتل قرار دارد و فرودگاه آتاتورک حدود 20 کیلومتر و فرودگاه سابیها 52 کیلومتر تا هتل فاصله دارند.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدیدهتل کلاس استانبول هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل کلاس استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن هتل کلاس استانبول / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در ماس باشید.     02188851080

 


 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی