هتل پوینت بارباروس استانبول
 هتلی پنج ستاره و بسیار زیبا در شهر بزرگ استانبول است که با امکانات ویژه ای که به میهمانان عزیز تور ترکیه میدهد جزو برترین هتل های ترکیه است.
اتاق های هتل بارباروس  چشم اندازی بسیار زیبا به تنگه  بسفر دارند. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، لپ تاپ، خط تلفن مستقیم، رادیو، گاوصندوق ، سیستم تهویه‌ی هوای مطبوع، حمام اختصاصی با دوش و سشوار،تخت‌خواب‌های، مینی‌بار، کتری، چایساز و قهوه جوش و لوازم اتو می باشند.
هتل بارباروس به ایستگاه های حمل و نقل عمومی نزدیک است و بنابراین رسیدن به مکان های تاریخی و فروشکاه های برند و همینطور کافه های زیبای استانبول با صرف تنها ده دقیقه می توانید این کار را انجام دهید.
با استفاده از امکانات استخر بزرگ شنا و اتاق ماساژ می توانید اوقات خوشی را برای خود بسازید. غذاهای ایتالیایی را در رستوران اختصاصی سفارش داده و در لابی هتل از غذاهای بین المللی لذت ببرید.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل پوینت بارباروس استانبول هتلی پنج ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای هتل پوینت بارباروس استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن هتل پوینت بارباروس استانبول / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080

 


 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی