هتل مرکور بسفروس استانبول
یکی از هتل های پنج ستاره و برتر شهر استانبول که دارای یک رستوران روی بام است و نمایی شگفت انگیز از شهر استانبول و پل بسفروس را در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان به تور ترکیه خواهد گذاشت. کلیه اتاقها دارای وای فای رایگان و تلویزیون ال ای دی هستند.
اتاقهای این هتل همگی مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، طراحی داخلی مدرن، چایساز و قهوه جوش، نشیمن و مینی بار هستند. برخی اتاقها بالکن خصوصی دارند و چشم انداز آنها خارق العاده است.
رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو میکنند. انواع مختلف غذاهای بین المللی و ترکی با بهترین کیفیت در این رستوران ها سرو میشوند. میهمانان میتوانند از کیک و کلوچه های کافه اختصاصی هتل نیز لذت ببرند.
در این هتل استخر سرپوشیده، سونا، مرکز بدنسازی و خدمات ماساژ موجود است.
مرکز خرید کانیون، مرکز خرید متروسیتی و مرکز خرید زورلو با ماشین تا هتل مرکور بسفروس استانبول 5 دقیقه فاصله دارند.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل مرکور بسفروس استانبول هتلی پنج ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزور هتل مرکور بسفروس استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن هتل مرکور بسفروس استانبول/ آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080

 


 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی