هتل تایتانیک بیزینس بایرام پاشا استانبول
 یکی از هتل های  لوکس و جزو برترین هتل های شهر استانبول است.
 هتل تایتانیک بیزینس بایرام پاشا استانبول ساختمان و بنایی مدرن دارد و از دکوراسیون و معماری روز بهره میبرد که بسیار جالب توجه است. خدمه هتل بسیار خوش برخورد و مهربانند و سرویس کاملی را به شما عزیزان ارائه میدهند. این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه بین المللی تنها ۱۵ دقیقه پیاده فاصله داشته و زیبایی های شهر نیز در دسترس شما عزیزان قرار دارند. برخورداری از باغ و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی از ویژگی ها ممتاز این هتل لوکس است . اتاق ها و فضای بیرونی هتل همیشه بسیار مرتب بوده و بدون شک اقمتی به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم میزند.
هتل تایتانیک بیزینس بایرام پاشا استانبول شامل ۱۹۲ اتاق است.
اتاق های استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس.
دکوراسیون اتاق ها بسیار دلنشین بوده  و در تزیین آنها از از رنگ هایی زیبا و دلنشین استفاده شده تا فضای اتاق ها دوستداشتنی تر به نظر برسد.
 و هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی مهربان و دلسوز، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ،سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات در نظر گرفته شده برای میهمانان عزیز است!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080


 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی