هتل نیدیا گالاتا پورت استانبول
 این هتل زیبا و استثنایی در منطقه گالاتاپورت شهر استانبول بنا  شده. اگر در هتل نیدیا گالاتا پورت اقامت داشته باشید با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید به میدان تقسیم برسید. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار می‌باشد زیرا به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول بسیار نزدیک است. مرکز تجاری جواهر در 5 کیلومتری و بازار بزرگ در 8 کیلومتری هتل قرار دارد.
هتل نیدیا گالاتا پورت دارای سالن اجتماعات  است و به گونه ای طراحی شده  که برای مسافران بیزینسی نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل نیدیا گالاتاپورت در مجموع دارای 120 اتاق است.
اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق اکسیکیوتیو، اتاق معلولین
همه این اتاق ها دارای امکانات باکیفیتی نظیر سیستم تهویه هواف گاوصندوق، تلویزیزون ال سی دی، مینی بار، چایساز و قهوه جوش، پنجره رو به شهر و مبلمان راخت هستند.
اتاق ها با رنگ های طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن تزئین شده اند.
رستوران ها و کافه های هتل نیدیا گالاتاپورت به صورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان هستند و با بهترین کیفیت به سرو غذا میپردازند.
در طول اقامت خود در این هتل می توانید از سونا، ماساژ و یا حمام ترکی استفاده کنید. باشگاه بدن سازی این هتل نیز از ساعت 7 الی 22 در دسترس مهمانان می‌باشد.
فرودگاه آتاتورک حدود 24 کیلومتر و فرودگاه سابیها 44 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.
هنوز برای سفر به این هتل خارق العاده مجاب نشدید؟ هتل نیدیا گالاتاپورت استانبول
با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما عزیزان را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید! قطعا پشیمان نخواهید شد و سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.
برای رزرو هتل نیدیا گالاتاپورت با ما تماس بگیرید!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی