هتل نیپا پوکت
نیپا هتل 4 ستاره و لی با امکانات بسیاری می باشد. این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل نیپا دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با بالکن های خصوصی که چشم انداز زیبایی از سواحل شهر پوکت را به چشمان شما هدیه میدهند .
 امکانات مدرن از جمله مبلمان شیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از خدمات صرافی جهت مبادله ارز، تورهای داخلی پوکت و ماساژ تایلندی بهره ببرید. فراموش نکنید که از نوشیدنی های لذیذی که در استراحت گاه های کنار استخر روباز و ساحل ارائه می شود، حتما لذت ببرید.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل نیپا پوکت می توانید در کمترین زمان  به ساحل خصوصی این هتل بروید که در سواحل پاتونگ هستند. این هتل در نزدیکی خیابان بنگلا واقع شده است و 20 دقیقه از مرکز شهر دورتر است. این هتل 4 ستاره تنها 40 دقیقه از فرودگاه بین المللی شهر پوکت فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل نیپا انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از 5 دقیقه رانندگی به بسیاری از مراکز خرید برتر شهر پوکت مانند مرکز خرید جانگ سیلون دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل نیپا پوکت با ما تماس بگیرید.         02188851080