هتل اولد پوکت
این هتل زیبای 4 ستاره در منطقه ساحلی کارون واقع شده و در نزدیکی مرکز شهر بنا شده است. هتل اولد علاوه بر ساحل کارون به ساحل پاتونگ هم دسترسی دارد و نزدیک آن می باشد. این ساحل انتخاب مناسبی برای گردشگران و توریست ها می باشد زیرا ساحل پاتونگ تا حدودی شلوغ است.
معماری اولد پوکت بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل دارای تعدادی اتاق با دکوراسیون سبک پرتغالی است که در تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات موجود میباشند. رستوران ها و کافه های هتل اولد در ساحل بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند، ما به شما پیشنهاد میکنیم که به صرف غذاهای دریایی به این رستوران حتما سر بزنید.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی . 2 استخر بزرگ در فضای باز است. شما با اقامت در این هتل می توانید در برنامه های تفریحی و گردشی دیدنی های پوکت شرکت کنید. شما در این هتل تنها 2.5 کیلومتر با بزرگترین مجسمه بودا در شهر پوکت فاصله دارید، این مرکز یکی از پربازدیدترین دیدنی های شهر در تور پوکت می باشد.
هتل اولد تا فرودگاه پوکت حدود 29 کیلومتر فاصله دارد. هتل اولد با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور تایلند سفر کنید!
برای رزرو هتل اولد پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080