بهترین کلاس آیلتس در تهران

دوره آنلاین رایگان IELTS

درک  بهترین کلاس آیلتس در تهران : تکنیک های آزمون زبان انگلیسی

شورای بریتانیا IELTS و FutureLearn همکاری کرده اند تا زبان آموزان انگلیسی زبان را به صورت آنلاین رایگان از 5 فوریه 2018 آغاز کنند.

هر کس می تواند حتی تا آخرین روز از دوره پیوستن: 12 مارس 2018.

هر هفته، دوره تمرکز بر یکی از چهار مهارت اجرایی آزمون آیلتس (خواندن، گوش دادن، نوشتن، صحبت کردن) است و از فیلم ها، نمونه های آزمایشی و آزمونها برای درک بهتر شما از فرمت آزمون استفاده می کند و به شما کمک می کند بهترین نمره بهترین کلاس آیلتس در تهران در هر مرحله از معلم ویدیو و یک تیم از مربیان با تجربه IELTS، مشاوره خواهد بود. از شما خواسته خواهد شد تا تجربیات، راهنمایی ها و نظرات خود را با سایر زبان آموزان به اشتراک بگذارید.

این دوره به هر کسی کمک خواهد کرد:

    
با استفاده از آزمون آیلتس
    
یادگرفتن انگلیسی
    
به دنبال بهبود نمره بهترین کلاس آیلتس در تهران خود هستند
    
اعمال به دانشگاه ها در کشورهای انگلیسی زبان

درک فرمت آزمون آیلتس

زمان را برای درک فرمت آزمون آیلتس بیاورید.
دو نسخه از آزمون بهترین کلاس آیلتس در تهران وجود دارد: IELTS Academic و IELTS General Training. هر دوی آنها دقیقا مشابه همانند درجه بندی می شوند.

شما سه مرحله اول را در یک روز به ترتیب زیر می خوانید: گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن.
بین سه آزمون اول هیچ شکافی وجود ندارد.

شما آزمون آزمون بهترین کلاس آیلتس در تهران را در همان روز یا 7 روز قبل یا بعد از آن، بسته به ترتیبات محلی، در نظر بگیرید.

طیف وسیعی از لهجه های مادری بلندگو (آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا) در آزمون گوش دادن استفاده می شود و تمامی گونه های استاندارد انگلیسی در پاسخ در تمام قسمت های آزمون پذیرفته می شوند.
آزمایشی رایگان آزمون آیلتس

آمادگی برای آیلتس با این تمرینات آزمایشی رایگان و پاسخ.
زمان خودتان و تکنیک امتحان خود را توسعه دهید.

تست های تمرینی در این بخش به شما فرصت می دهد

    
بدانید فرمت تست
    
تجربه انواع بهترین کلاس آیلتس در تهران را که از شما خواسته می شود، انجام دهید
    
خود را تحت شرایط زمانی آزمایش کنید
    
پاسخ های خود را بررسی کنید و آنها را با پاسخ های مدل مقایسه کنید

به یاد داشته باشید، در هر روز آزمونهای شنیداری، خواندن و نوشتن را بدون هیچگونه وقفه ای در میان می گذارید، بنابراین آزمون های تمرینی در شرایط مشابه بسیار مهم است.

هر آزمون بر روی تعدادی از صفحات وب ارائه شده است.
اطمینان حاصل کنید که به سوالات پاسخ دهید و وظایف مربوط به هر صفحه را در جهت درست انجام دهید.

اگر ترجیح می دهید برای تمرین آفلاین، تست ها، ورق های پاسخ خالی، رونوشت ها و پاسخ ها را از صفحات مقدماتی دانلود کنید.
آیلتس چیست؟

سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی (بهترین کلاس آیلتس در تهران) آزمون محبوبیت زبان انگلیسی در سطح جهانی برای تحصیلات عالی و مهاجرت جهانی است که بیش از 3 میلیون آزمون در سال گذشته انجام شده است.

آیلتس تمامی مهارتهای انگلیسی خود را به شما می آموزد - خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن، و طراحی شده است تا منعکس کنید که چگونه از انگلیسی در تحصیل، کار و بازی در زندگی جدید خود در خارج از کشور استفاده می کنید.

آزمون بهترین کلاس آیلتس در تهران توسط برخی از متخصصان پیشرو در زمینه ارزیابی زبان، توسعه یافته است.
این شهر دارای شهرت عالی بین المللی است و توسط بیش از 10،000 سازمان در سراسر جهان، از جمله مدارس، دانشگاه ها، کارفرمایان، مقامات مهاجرت و سازمان های حرفه ای پذیرفته شده است.

آزمون آیلتس به طور گسترده پذیرفته انگلیسی است که برای آزمون مهارتهای ارتباطی انگلیسی شما از آزمون یک به یک برای زبان انگلیسی استفاده می کند.
این بدان معنی است که شما با داشتن یک مکالمه واقعی با یک فرد واقعی ارزیابی می شود. این روش موثر و طبیعی تست مهارت های مکالمه انگلیسی شماست.

شما می توانید بهترین کلاس آیلتس در تهران Academic یا بهترین کلاس آیلتس در تهران General Training را ببرید - بسته به سازمان مورد نظر شما و برنامه های شما برای آینده.

هر چه دلایل خود برای پذیرش آیلتس، بیشتر از مهارت های زبان خود استفاده کنید.
چگونگی آماده شدن برای آزمون آیلتس

بهترین کلاس آیلتس در تهران
خواندن، نوشتن، گوش دادن و مهارت های گفتاری را اندازه گیری می کند و توانایی شما برای برقراری ارتباط برای کار، تحصیل یا زندگی در یک کشور انگلیسی زبان را ارزیابی می کند.

اولین قدم این است که مطمئن شوید فرمت آزمون آیلتس را درک می کنید. شما باید در روز آزمون امتحان کنید چه چیزی از شما انتظار می رود.
درک فرمت آزمون آیلتس

    
فرمت تست را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که می دانید چی انتظار دارید.
    
با نگاهی دقیق به محتوای هر بخش آزمون بهترین کلاس آیلتس در تهران: گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن.
    
دریافت انواع مختلفی از سوالات را که ممکن است در هر قسمت از شما پرسیده شود شناخت.

هنگامی که با فرمت آزمون آیلتس آشنا هستید، باید تعدادی از فعالیت های آماده سازی متمرکز را انجام دهید.
فعالیت های پیشنهادی توصیه شده

    
ثبت نام برای جاده به بهترین کلاس آیلتس در تهران ، دوره آماده سازی آیلتس آنلاین توسط شورای بریتانیا طراحی شده است.
    
آزمونهای مقدماتی و آزمونهای آزمون آیلتس من را بررسی کنید.
    
آزمایشات تمرین را در شرایط زمان بندی انجام دهید.
    
تمرین با منابع آمادگی آنلاین بهترین کلاس آیلتس در تهران شورای بریتانیا، در دسترس است رایگان زمانی که شما تست خود را با شورای بریتانیا کتاب.
    
خرید کتاب های خودآموز IELTS و مواد.
    
در نظر بگیرید که دوره آمادگی آیلتس را با شورای بریتانیا در نظر بگیرید.
   
آیلتس برای UKVI چیست؟
"بهترین کلاس آیلتس در تهران برای UKVI" یک تست زبان انگلیسی امن (SELT) تایید شده توسط دولت انگلیس است.
این به این معنی است که IELTS می تواند برای اثبات توانایی زبان انگلیسی خود در حمایت از یک درخواست ویزای انگلیس و مهاجرت (UKVI) مورد استفاده قرار گیرد.

برای بسیاری از دسته های ویزا، باید یک مدرک زبان انگلیسی را که در فهرست تست زبان انگلیسی امن (آزمون SELT) در صفحه اصلی دفتر انگلستان ارائه شده است، ارسال کنید.

آزمونهای آیلتس زیر در این لیست هستند و برای اهداف بریتانیا و مهاجرت مورد تایید قرار گرفته اند:

این آزمون برای کسانی است که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی هستند و برای افرادی که به ثبت نام حرفه ای در انگلستان نیاز دارند.

آیلتس


آموزش عمومی


این آزمون برای کسانی است که مایل به مهاجرت به انگلستان هستند و برای کسانی که مایل به آموزش و یا تحصیل در سطح پایین هستند.

مهارت های زندگی بهترین کلاس آیلتس در تهران

این آزمون برای کسانی است که باید مهارتهای انگلیسی و شنیداری خود را به عنوان بخشی از درخواست خود برای ویزای مهاجرت انگلیس و مهاجرت برای ویزای خانوادگی یک فرد متبحر ثابت کنند.

مهارت های زندگی بهترین کلاس آیلتس در تهران
A2 *

این آزمون برای کسانی است که نیاز به مهارت های انگلیسی و شنیداری خود را به عنوان بخشی از درخواست خود را به ویزا و مهاجرت بریتانیا برای تمدید به ویزای خانواده، همسر یا همکاران خود نشان می دهد.

مهارت های زندگی بهترین کلاس آیلتس در تهران


این آزمون برای کسانی است که نیاز به مهارت های انگلیسی و شنیداری خود را به عنوان بخشی از درخواست خود را به ویزا و مهاجرت بریتانیا برای اقامت دائم یا تابعیت نامشخص ثابت می کنند.


* لطفا توجه داشته باشید، مهارت های زندگی IELTS A2 فقط در انگلستان در دسترس است.

** آیلتس برای UKVI (Academic) همچنین در مکان های مشخصی در کامپیوتر قابل حمل است
آیلتس (آموزش آکادمیک یا عمومی)

اگر برای انگلستان درخواست ویزای Tier 1 و Tier 2 دارید، این آزمون برای شماست.

آموزش بهترین کلاس آیلتس در تهران آکادمیک و IELTS عمومی برای UKVI طراحی شده اند که به نیازهای اداری خاصی که توسط اداره خانه بریتانیا مشخص شده است، برآورده شود.

آزمون واقعی انجام شده همانند IELTS (برای سایر اهداف دیگر)، همان محتوای، امتحانات، قالب، سطح دشواری، نمره دهی و غیره است.

تفاوت در سفر مشتری در روز آزمون است.
فرم گزارش آزمون، کمی متفاوت خواهد بود، تا نشان دهد که شما در یک جلسه ویزا بریتانیا در آزمون شرکت کرده اید.
مهارت های زندگی بهترین کلاس آیلتس در تهران

اگر درخواست یک ویزای خانوادگی یک فرد متقاضی دارید، تمدید یک ویزای خانوادگی یک فرد متقاضی یا برای اقامت دائم برای اقامت یا شهروندی، مهارتهای زندگی IELTS برای شما تست شده است.

مهارت های زندگی بهترین کلاس آیلتس در تهران یک آزمون جدید است که توسط UKVI به عنوان یک آزمون زبان انگلیسی امن (SELT) تایید شده است.

برای افرادی که نیاز دارند نشان دهند که مهارت های صحبت کردن و گوش دادن در سطوح A1، A2 یا B1 چارچوب مرجع مشترک زبان های اروپایی را دارند.
اطلاعات مهم در مورد مهارت های زندگی IELTS A2

در تاریخ 18 ژانویه 2016، دولت نیازمندی زبان انگلیسی جدیدی را برای مهاجرین مسیر خانوادگی برای تمدید اقامت خود در انگلیس اعلام کرد (https://www.gov.uk/government/news/new-a2-english-requirement-in-the
فامیل مسیر) پس از گذشت دو سال و نیم در انگلستان، شرکای ملی غیر اروپایی و پدر و مادر در مسیر خانوادگی باید آزمون آزمون سخنرانی و گوش دادن در سطح A2 را برای دریافت واجد شرایط بودن برای ادامه تحصیل در پنجم سال شریک و یا پدر و مادر مسیر برای حل و فصل.

دولت نیاز به دادن افرادی که زمان کافی برای آماده شدن برای آزمایش جدید را تشخیص می دهند، را به رسمیت می شناسد.
زمان اجرا و جزئیات بیشتر توسط اداره امور داخلی تایید می شود و در وب سایت GOV.UK منتشر می شود. نیازمندی زبان انگلیسی A2 بر روی آنهایی که مورد نیاز برای درخواست بیشتر برای اقامت در آن زمان نیست تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.
لطفا توجه داشته باشید، مهارت های زندگی IELTS A2 فقط در انگلستان در دسترس است.

1 هر دو ماژول آموزش عمومی و علمی پذیرفته می شوند.
نیاز CEFR برای هر مهارت باید برآورده شود.

IELTS برای UKVI می تواند در جایی که IELTS مهارت های زندگی استفاده می شود استفاده شود؛ آزمودنی ها باید در صحبت کردن و گوش دادن به 4.0 یا بالاتر دست یابند (نمرات خواندن و نوشتن نادیده گرفته می شود).

3 دانشگاهی در لیست UKVI از حامیان 4 سطح تصمیم می گیرند که چه زمانی آزمون SELT مورد نیاز را قبول کند، و این ممکن است شامل آیلتس های گرفته شده در هر یک از مکان های آزمایش شده 1100 + IELTS باشد.
دانش آموزان باید بررسی کنند که موسسه ای که آنها درخواست می کنند در این لیست است و هیچ الزامات اضافی را ندارد.

لطفا توجه داشته باشید که این تغییرات استفاده از آیلتس توسط افراد اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس و کشورهای اکثریت زبان انگلیسی را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
اطلاعات بیشتر در www.gov.uk/english-language.
اطلاعات مهم در مورد مهارت های زندگی بهترین کلاس آیلتس در تهران A2

در تاریخ 18 ژانویه 2016، دولت نیازمندی زبان انگلیسی جدیدی را برای مهاجرین مسیر خانوادگی برای تمدید اقامت خود در انگلیس اعلام کرد (https://www.gov.uk/government/news/new-a2-english-requirement-in-the
فامیل مسیر) پس از گذشت دو سال و نیم در انگلستان، شرکای ملی و دیگر والدین در مسیر خانوادگی، نیازمند گذراندن سخنرانی و گوش دادن