هتل بوکیت پول ویلا پوکت
این هتل ویلایی 4 ستاره به زیبایی طراحی شده است و در قلب منطقه پاتونگ واقع شده است، اگر هتل بوکیت را برای اقامت خود انتخاب کردید با 10 دقیقه رانندگی به مراکز شب زنده داری خیابان بنگلا، مرکز خرید جانگ سیلون، سیمون کاباره پوکت و ساحل کارون خواهید رسید و می توانید لذت بخش ترین تور تایلند را تجربه کنید.
هتل بوکیت در3  طبقه ساخته شده است دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از شهر پوکت را به چشمان شما هدیه میدهند .
 امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل بوکیت پول ویلا می توانید از طریق ترانسفر به ساحل پاتونگ بروید و از زیبایی های این ساحل و آفتاب شگفت انگیز آن لذت ببرید. این هتل تنها 26 کیلومتر از فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل بوکیت پول ویلا پوکت انتخاب خوبی خواهد بود زیرا در کمترین زمان دسترسی به تمام نقاط شهر پوکت و رستوران های بین المللی و فروشگاه های برند خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل بوکیت پول ویلا پوکت با ما تماس بگیرید.         02188851080