کوه لارن پاتایا

یکی دیگر از دیدنی های کشور تایلند کوه لارن پاتایا است که در خلیج تایلند واقع شده است. این جزیره چشم نواز تا بندر پاتایا هفت کیلومتر فاصله دارد . از شهر بانکوک تا این جزیره زیبا  با ماشین دوساعت باید رانندگی کرد. قسمت زیادی از این جزیره ی باشکوه کوهستانی می باشد. جاده هایی که به این جزیره منتهی می شوند بسیار باریک و پر پیچ و خم هستند و برای گذر از آنها تنها باید از موتورسیکلت استفاده کرد.

کوه لارن پاتایا

در کوه لارن پاتایا ساحل های کوچک و بزرگ بسیاری وجود دارد که شش تای آنها جزو سواحل اصلی هستند و همه گونه امکانات در آنها برای استفاده ی گردشگران و توریست ها فراهم شده است. ماسه های سفید رنگی سطح زمین ساحل ها را پوشانده است و به خاطر محافظت های شبانه روزی دولت تایلند آب دریای اطراف این جزایر بسیار شفاف و زلال هستند.  در این ساحل ها قسمت هایی به خصوص برای انواع و اقسام ورزش های آبی در نظر گرفته شده است که امکان استفاده توریست ها از زیبایی های این منطقه را فراهم کرده است.

کوه لارن پاتایا

در قسمت هایی از کوه لارن پاتایا رستوران ها و فست فودهایی ساخته شده است که بهترین غذاها از لحاظ کیفیت  را در اختیار افراد قرار می دهد و انواع غذاهای بین المللی و دریایی و انواع غذاهای دیگر با توجه به ذائقه ی گردشگران سرو می شود. در سواحل این جزیره امکاناتی برای استراحت و استفاده از آفتاب فراهم شده است که تجربه ای لذت بخش به وجود می آورد. آب شفاف و زلال دریا ، صدای آرامبخش امواج دریا همگی باعث می شوند که یک روز عالی را در این مکان زیبا به دور از همه ی دل مشغولی های زندگی سپری کنید.

کوه لارن پاتایا

انواع هتل ها و ریزورت هایی که از لحاظ قیمت با هم تفاوت دارند در اختیار توریست ها قرار دارد . کیفیت هتل ها و اتاق های آنها بیشتر از پاتایا می باشد به طوری که همه چیز رویایی به نظر می رسد. افراد زیادی هستند که به دلیل علاقه ی زیاد خود به این منطه برای چنذین ماه و یا سال در این جزیره اقامت می کنند. این جزیره تمام شرایط را برای یک زندگی شاد و لوکس و آرامش بخش در اختیار شما قرار می دهد. بازدید از این جزیرهی زیبا را از دست ندهید.