هتل گیگ پوکت
این هتل 4 ستاره ی زیبا در شهر پوکت واقع شده است. هتل گیگ هتلی لوکس و مجلل است که در دل سواحل پوکت همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در این هتل 4 ستاره ، 14 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله خواهید داشت. در واقع هتل گیگ از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است و در یکی از محبوب ترین محله های شهر قرار دارد. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به هتل گیگ از فرودگاه بین المللی، 45 کیلومتر مسافت را باید طی کنند، البته با توجه به نزدیکی هتل به مکان های تفریحی و جاذبه های اصلی شهر مسافرین بسیاری را در هر سال جذب می کند. این هتل به علاقه شما احترام میگذارد و به حیوانات خانگی تان مجوز ورود می دهد تا در طول اقامت همراهتان باشند.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی، سولاریوم و سالن آرایش و زیبایی از امکانات بارز هتل گیگ میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 4 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل گیگ پوکت دارای 125 اتاق بوده که همه ی آنها کاملا مجهز بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل گیگ را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند و رزرو هتل گیگ پوکت با ما در تماس باشید.                   02188851080