معبد وات وانسانگ وارارام پاتایا

یکی دیگر از معابد معروف کشور تایلند معبد وات وانسانگ وارارام پاتایا است که در شهر پاتایا واقع شده است .این معبد بزرگ در اطراف کوهستان های بانگلامونگ واقع شده است . این معبد چشم انداز بسیار جذابی از شهر پاتایا دارد. فلسفه ی ساخت این معبد به افتخار وجود پادشاه کشور تایلند بوده است. گرداگرد این مجموعه ی زیبا مجسمه های خارق العاده ای ساخته شده است و روی دیواره های آن متن های مذهبی بسیار زیبایی وجود دارد. روزانه گردشگران بسیاری به این معبد زیبا می آیند. معبد یانسانگ وارارام در فاصله ی نه چندان دوری از خارج از شهر پاتایا واقع شده است.

معبد وات وانسانگ وارارام پاتایا

در معبد وات وانسانگ وارارام پاتایا زیبا غرفه های متنوعی طراحی و ساخته شده است که هرکدام با معماری یک ملت مخصوص ساخته شده اند. همچنین در این معبد هفت سالن وجود دارد که با سبک های سنگاپوری-چینی، چینی-تایلندی، تایلندی مرکزی، تایلندی باستانی، سوییسی، ژاپنی و هندی طراحی شده اند. در سطح دیواره ی هر سالن طرحی از یک اژدها کشیده شده است که در حال بازی با آب است. که معنی این طرح لطف و مهربانی پادشاه تایلند است که نثار مردم کشور خود کرده است. این معبد وات وانسانگ وارارام پاتایا دارای یک محیط آرامش بخش و بسیار چشم نواز است.

انواع برنامه ها و کلاس های آموزشی مدیتیشن در معبد وات وانسانگ وارارام پاتایا برگزار می شوند که از ساعت 6 صبح تا 6 عصر برپا می شوند.