هتل گراند جواهر استانبول موقعیتی مرکزی و عالی برای اقامت شما در استانبول دارد. چه شما برای سفر کاری به شهر استانبول آمده باشید و چه برای تفریح به این شهر سفر کرده باشید، هتل گراند جواهر استانبول مکان مناسب و آرامشبخش برای شما خواهد بود. این هتل در فاصله ی نزدیکی از مرکز شهر، در حدود 3.5 کیلومتر فاصله قرار گرفته است و  حدود 30 دقیقه با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. این هتل، همچنین دسترسی اسانی به جاذبه های گردشگری شهر استانبول مانند وحبی کوچ بیمارستان آمریکایی، سینما سیتی لایف و موزه ی ارتش دارد.

این هتل خدمات وامکاناتی نظیر استخر رو باز و استخری سرپوشیده برای شنا، باری درکنار استخر، آسانسور، نگهبانی، خدمات تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، انبار چمدان و صندوق امانات برای مسافرین در نظر گرفته است. به علاوه در تمام اتاق های هتل اینترنت وای فای رایگان، وان حمام، پرده ضخیم، کمد، بطری آب معدنی رایگان، قهوه ساز و چای ساز، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی سیم وجود دارد. صندوق امانات، امکانات اتوکشی، ملافه های تمیز، مینی بار، مبل راحتی، دمپایی، فضای نشیمن و بسیاری از امکانات دیگر را میتوانید در اتاق ها پیدا کنید. اتاق های خانوادگی برای راحتی خانواده های عزیز مهیا شده اند. نگهداری از کودکان از دیگر مزیت های این هتل است. سری هم به آرایشگاه هتل بزنید یا از فروشگاه آن هرچه سوغاتی نیاز دارید تهیه کنید.

هتل گراند جواهر استانبول همچنین امکانات و خدمات تفریحی دیگری مانند باشگاه بدنسازی، ماساژ،سونا، سونا بخار، سولاریوم و باغ را برای از بین بردن خستگی روزانه ی شما در نظر گرفته است. این هتل 5 ستاره استانبول مکانی مناسب و ایده الی برای اقامت شما در استانبول میباشد.

جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080