هتل الیت ورلد استانبول در مکانی مناسب در استانبول واقع شده است. این هتل 5 ستاره استانبول مکانی ایده ال برای عزیزانی ست که مایل به گشت و گذار در قسمتهای پر شور شهر می باشند. برای دیدن مناظر و جاذبه های توریستی شهر مانند میدان تقسیم-گالری هنری تقسیم-فرهنگ اکبانک و هنرهای مرکزی نیازی به پیمودن مسافت طولانی نیست. این هتل گلچینی از بهترین امکانات وخدمات را برای مسافرین خود، نظیر ورود و خروج سریع، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و نگهداری از کودکان را در نظر گرفته است. در تعدادی از اتاق های این هتل نیز امکانات ویژه بی نظیری مانند حوله های حمام، تلویزیون کابلی و با شبکه های ماهواره ای، سشوار و حمام وجود دارد که با استفاده از این امکانات خستگی روزانه ی خود را فراموش خواهید کرد.

همچنین هتل الیت ورلد استانبول امکانات تفریحی –ورزشی عالی برای شما تدارک دیده است که شامل استخر سر پوشیده، باشگاه بدنسازی، استخر کودکان و سونا میباشد. می توانید درخواست ماساژ دهید یا در سونا بخار و جکوزی هتل استراحت کنید. برای گردش در استانبول حتما سری به میز راهنمای گردشگری بزنید.در بار و رستوران هتل میتوانید غذاهای مورد علاقه تان را سفارش دهید یا نوشیدنی میل کنید.

اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و لابی هتل در دسترس است. این هتل انتخابی هوشمندانه برای عزیزانیست که مایل به سفری ارامش بخش و بدون دغدغه می باشند.

جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080