هتل د سیزن هومارک بانکوک
این هتل زیبا در قسمت شمال شرقی شهر واقع شده و در مرکز بانکوک بنا شده است. مهمانان تور تایلند از این هتل با 10 دقیقه پیاده روی به دانشگاه اسپشن بانکوک خواهند رسید و استادیوم هومارک ، بزرگترین استادیوم ورزشی شهر بانکوک میباشد که در نزدیکی هتل د سیزن هومارک قرار دارد.
معماری هتل د سیزن هومارک بانکوک  بسیار زیباست و رنگ سبز میباشد و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 255 اتاق است . تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران و کافه ی هتل د سیزن هومارک بانکوک بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل د سیزن هومارک بانکوک به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد. هتل د سیزن هومارک تا فرودگاه بین المللی سورنابومی حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. پس چمدان هایتان را ببندید و آماده ی سفر به کشور تایلند شوید!
برای رزرو هتل د سیزن هومارک بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.