هتل گرند امین استانبول

هتل گرند امین استانبول در منطقه سلطان احمد قرار گرفته و اینترنت رایگان وای فای و رستوران در این هتل موجود می باشد. این هتل 15 دقیقه با مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد.

تمامی اتاق ها در این هتل با تهویه مطبوع و تلویزیون های تخت با شبکه های ماهواره ای مجهز شده است. هر کدام از این اتاق ها حمام خصوصی دارد. خدمات پذیرایی در اتاق شبانه روزی است. از دیگر امکانات اتاق ها میتوان به یک مینی بار، سشوار، وسایل بهداشتی رایگان و صندوق امانات اشاره کرد. سرویس بیدار کردن مهمان ها هم فراهم شده است. تمام دیوارها همه ضد صدا هستند.

این هتل 3 ستاره استانبول خدماتی چون خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات بلیط، تبدیل ارز، انبار چمدان و بار، صندوق امانات، و یک سالن آرایشگاه در این هتل مهیا شده است. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. آسانسور و پارکبان از دیگر امکانات هتل می باشد. میتوانید در این هتل دوچرخه کرایه کنید. ترنسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل عمومی هم در هتل فراهم است.

مهمانان می توانند با یک قهوه خانه سنتی استراحت کرده یا از بار این هتل استفاده کرده و از نوشیدنی های مختلف لذت ببرند. رستوران های این هتل برای صبحانه، ناهار و شام غذاهای ترکی را سرو می کنند.

هتل امین 500 متر از بازار بزرگ و بندرگاه دریا فاصله دارد. فرودگاه یبن المللی آتاتورک از این هتل 15 کیلومتر فاصله دارد.

هتل گرند امین استانبول و منطقه فاتح انتخاب مناسبی برای کسانی است که علاقمند به موزه ها، بناها و معماری تاریخی دارند.

جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.      02188851080