هتل کوئین الیزابت پارک آنتالیا

این هتل 5  ستاره ی زیبا در شهر آنتالیا واقع شده است. هتل کوئین الیزابت پارک آنتالیا یا هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا امکاناتی از قبیل پذیرش شبانه روزی، تبدیل ارز، دسترسی به آسانسور، خدمات پزشکی، اتاق کنفرانس، میز و صندلی، سرویس نگهداری کودک، خدمات تور، امکانات شستشو و پارکینگ برای مهمانانش فراهم میکند.

استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز، پارک آبی، تراس آفتابگیر با چتر، امکانات  باشگاهی تناسب اندام، اسکی روی یخ و مرکز آبگرم از جمله امکانات تفریحی این است که انواع مختلفی از خدمات بهداشتی و زیبایی را در آنها میتوانید درخواست دهید. این هتل دارای یک برنامه سرگرمی فراوان با فعالیت های روزانه شامل بیلیارد، مینی گلف، درس های غواصی، استخر و بازی های ساحلی و سرگرمی های شبانه با موسیقی زنده، نمایش ها و دیسکو می باشد. برای مهمانان جوان یک گروه انیمیشن اختصاصی، باشگاه کودکان و دیسکوی کوچیک برای کودکان وجود دارد.

مهمانان عزیز در تور ترکیه برای صرف غذا در این هتل 5 ستاره  میتوانند در رستوران ها و بوفه های هتل شامل 4 رستوران آتلانتیک و 6 کافه که در کنار ساحل، استخر و سالن هتل واقع شده اند غذای خود را میل کنند.

اتاق های اقامتی هتل شامل اتاق های مجموعه ریاست جمهوری، 11 ویلا، 112 سوئیت خانوادگی ، 20 سوئیت برای زوجین، 20 سوئیت ارشد، 4 سوئیت سلطنتی، 4 اتاق پذیرایی و 216 اتاق مهمان استاندارد است. تمام اتاقهای مهمان بسیار زیبا و با امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ال سی دی 26 اینچ با کانال های ماهواره ای و موسیقی، مبل راحتی، تلفن مستقیم، اتصال به اینترنت، بالکن یا تراس، و حمام اختصاصی با سشوار، مجهز شده اند.

جهت رزرو هتل کوئین الیزابت پارک آنتالیا و اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.               02188851080