هتل تویین تاور بانکوک
این هتل 4 ستاره ی زیبا در شهر بانکوک واقع شده است. هتل تویین تاور هتلی لوکس و مجلل است که در دل بانکوک همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل تویین تاور بانکوک ، تنها  20 دقیقه از مراکز خرید پلاتینیوم و 10 دقیقه تا مرکز خرید سیام پاراگون فاصله خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به مراکز خرید است پیشنهاد میشود که هتل سوکوسل بانکوک و هتل برکلی بانکوک ، را هم در نظر بگیرید. در واقع هتل تویین تاور بانکوک از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی سوارنابومی ، 40 دقیقه مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر بانکوک را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر بزرگ، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و اتاق های بخار از امکانات بارز هتل تویین تاور بانکوک میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل تویین تاور دارای 660 اتاق کاملا مجهز بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل تویین تاور بانکوک را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080