هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول با میدان تقسیم 5 دقیقه پیاده فاصله دارد و در منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره استانبول اتاق های با دیزاین نوین به همراه تلویزیون های صفحه تخت را به مسافران ارائه می دهد. این هتل جکوزی به همراه حمام ترکی داشته و همچنین دارای استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و ماساژ می باشد.

اتاق ها دارای دکور مدرن بوده و با طبقه های چوبی و حمامی زیبا طراحی شده است. مهمانان می توانند در اتاق های خود از مینی بار و میوه های موجود لذت ببرند. دسترسی به اینترنت وای فای و گاوصندوق در این اتاق ها رایگان می باشد.

صبحانه در این هتل بسیار با کیفیت بوده و شامل طیف گسترده ای از انواع سالاد، تخم مرغ، پنیرف پای و میوه های تازه می باشد. هتل تایتانیک همچنین دارای یک بار دلپذیر در طبقه همکف و یک کافه با مجموعه ای از نوشیدنی های گرم می باشد.

خدمات 24 ساعته اتاق ها فراهم بوده و خدماتی از جمله نظافت و خشکشویی در دسترس می باشند.

هتل تایتانیک در منطقه ای قرار گرفته است که فاصله ای 600 متری با مراکز خرید خیابان استقلال، فاصله ای 800 متر از مرکز کنگره استانبول، فاصله ای 16 کیلومتری با فرودگاه آتاتورک و فاصله 1.2 کیلومتری با مرکز کنوانسیون لطفی کردار، مرکز همایش استانبول، سالن کنسرت جمال رسیت ری و سالن تئاتر محسن ارطغرل دارد.

منطقه بی اغلو انتخاب مناسبی برای اشخاصی است که علاقمند به تفریحات شبانه، رستوران گردی و غذاخوری و خرید دارند.

تعداد اتاق : 183

درجه هتل : 4 ستاره

جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.      02188851080