هتل ادمیرال پریمیر بانکوک
این هتل 3 ستاره ی زیبا در شهر بانکوک واقع شده است. هتل ادمیرال پریمیر هتلی زیبا و تمیزی است که در دل بانکوک همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل ادمیرال پریمیر، تنها 3 کیلومتر از مرکز خرید پراتونوم و سنترال ورلد پلازا فاصله خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به مراکز خرید است پیشنهاد میشود که هتل ایستین بانکوک را هم در نظر بگیرید. در واقع هتل ادمیرال پریمیر بانکوک از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است و در میان مراکز تجارتی و تفریحی بانکوک قرار گرفته است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 3 ستاره از فرودگاه بین المللی سوارنابومی ، 21 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر بانکوک را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر، ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی و سرویس ترانسفر فرودگاهی از امکانات بارز هتل ادمیرال پریمیر بانکوک میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 3 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان و نگهداری کودکان بهره مند خواهید شد. هتل ادمیرال پریمیر بانکوک دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و همه ی اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و سبک چوبی هستند و دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشند.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل ادمیرال پریمیر را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشند.      0218885108