هتل گراند اونال استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل گراند اونال به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. شما در این هتل فقط 500 متر با مسجد سلمانیه فاصله خواهید داشت. اگر جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که به معماری مناطق تاریخی علاقه دارند این هتل یک انتخاب عالی میباشد.یکی دیگر از مواردی که در این هتل 4 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های شهر استانبول متمایز کرده است، خدمات رسانی آن میباشد، به عنوان مثال هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با ملافه های تمیز و سفید با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل گراند اونال استانبول موجود میباشد و صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه میشود تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ سرپوشیده، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل در سالن ماساژ ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.                02188851080