مرکز خرید توکام پاتایا (Tukcom IT Mall Pattaya )
توکام یک مرکز بسیار تخصصی در شهر پاتایا میباشد، این ساختمان قرمز بزرگ در 4 طبقه ساخته شده است و انواع محصولات IT را مانند کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک (لپ تاپ ها)، تجهیزات کامپیوتری، چاپگرها، اسکنرها، دوربین ها، نرم افزارها، تلفن های همراه، قطعات الکترونیکی و... را پیدا کنند ارائه می دهد. در گذشته، تنها مرکز بزرگ IT در بانکوک وجود داشت، یکی از آنها Pantip Plaza است ، این پاساژ اولین مرکز تامین قطعات فناوری اطلاعات در خارج از بانکوک میباشد این بازار در پاتایا بسیار غنی و مورد توجه قرار گرفته است زیرا هیچ مرکز اصلی دیگری در نزدیکی شهر پاتایا وجود ندارد، در حالیکه این یک اتفاق مهم برای تایلندی ها و مهاجران جوان بود . درون این پاساژ هر نوع نیازی که شما داشته باشید، ارائه می شود و در هر یک از چهار طبقه این ساختمان به بخش مختلفی از فناوری اختصاص داده شده است.
یک طبقه مربوط به بخش ابزار ماشینی میباشد که می توانید انواع لپ تاپ ها، کامپیوترهای دسکتاپی، دستگاه های تلفن همراه در آنجا پیدا کنید. در طبقه ای دیگر خدمات تعمیر و راه اندازی مجدد انجام میشود، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع چاپگرها و دیگر ابزار آی تی را تعمیر میکنند . مهم نیست که چه چیزی از دنیای رایانه های شخصی نیاز دارید، زیرا مرکز خرید توکام تقریبا همه ی نیاز های شما را برآروده میکند.
بسیاری از مردم نیز برای خرید تلفن همراه به مرکز خرید توکام پاتایا می روند.  این امر به این دلیل است که تعدادی زیادی از مغازه های تلفن همراه  وجود دارد.  به عبارت دیگر، نه تنها آنها می توانند یک تلفن همراه خاص و همچنین سیم کارت خاصی در آنجا پیدا کنند، بلکه می توانند قیمت ها را با مغازه های دیگر و مدل های مختلف در همان مکان مقایسه کنند و تا یک تلفن همراه با قیمت بسیار پایین خریداری کنید.
مرکز خرید توکام در کنار ناحیه ی پاتایای جنوبی واقع شده است، شما می توانید توسط یک تاکسی یا موتور های مسافربری به آنجا بروید اما اگر شما یک ماشین خصوصی دارید، مکانی برای پارک ماشین نیز وجود دارد . توجه داشته باشید که اگرچه یک مکان برای پارک ماشین وجود دارد اما این پارکینگ 250 متر از ساختمان توکام فاصله دارد . شاید از نظر شما این یک نقص دیده شود، اما بدلیل تراکم زیادی که در شهر پاتایا وجود دارد یک مکان بزرگی برای استفاده پارکینگ موجود نیست.
با توجه به اینکه در مرکز خرید توکام پاتایا صدها تن از خرده فروشان مختلف و مستقل که همه در زیر یک سقف مشغول به فعالیت هستند، رقابت در میان آنها بسیار زیاد است، زیرا آنها همه رقابتی کار می کنند تا پول بیشتری به دست آورند.  این به این معنی است که قیمت ها به شدت ارزان هستند و چانه زدن مورد نیاز نخواهد بود ، هرچند که افراد چانه زن واقعی در میان گردشگران تور تایلند بافت میشوند که میتوانند 5 تا 10 درصد تخفیف بیشتری از فروشندگان بگیرند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.