جزیره لاک پشت در سامویی
کوه نانگ یوان Koh Tao & Koh Nang Yuan
بدون شک یکی از زیباترین جزیره در کل کشور تایلند میباشد. این جواهر در کوه تائو قرار گرفته است و از سه جزیره کوچک تشکیل شده است که با خطوط زیبای شن و ماسه ای سفید به یکدیگر متصل می شوند. این جزیره  به خاطر شکل ظاهری اش که به صورت لاک پشت است و همچنین جزیره مکان اصلی زندگی لاک پشت های سبز و لاک پشت های منقار دار میباشد، جزیره لاک پشت نام گرفته است.
در این ساحل آب خیلی شفاف است و اگر کمی از قایق ها فاصله بگیرید  در میان جزایر کوچک با آب های شفافی که دارند، سنگ های گرانیتی به چشمتان میخورد که توسط آب جلا داده شده اند . در لابلای جریان آب شما می توانید ماهی های گرمسیری را در یکی از زیباترین نقاط منطقه ی سامویی به چشم ببینید .
کوه نانگ یوان معروف به بهشت تایلند میباشد که از پر بازدید ترین مکان های تفریحی شهر سامویی میباشد و همه روزه تعداد زیادی از گردشگران تور تایلند به این جزایر کوچک سفر میکنند، حضور این جمعیت انبوه باعث شده است که حفاظت از این بهشت توسط دولت تایلند گسترش پیدا کند و همچنین این جزیره یکی از پاک ترین جزایر است که در سراسر تایلند خواهید دید،  به عنوان مثال، آوردن و ریختن پلاستیک در جزیره مطلقا ممنوع میباشد. البته ناگفته نماند که بهترین زمان سفر به این ساحل و دریا به هنگام صبح و اواخر بعد از ظهر است تا شاهد طلوع و غروب آفتاب باشید و میتوانید زیباترین عکس ها را در قاب دوربین تان ثبت کنید . اما توجه داشته باشید که در ساعات 11 تا 14 بعدازظهر از شلوغ ترین ساعت های بازدید میباشد. از آنجایی که اکثر گردشگران بدلیل وجود آب های تمیز و شفاف با هدف غواصی می آیند، شما میتوانید تجهیزات دریایی و غواصی را اجاره کنید در حالیکه ساعات اولیه ی روز بهترین زمان برای غواصی خواهد بود.

چالوک بان Chalok Baan Khao
از بهترین ویژگی های کوه تائو، سواحل دوست داشتنی، آرام و کوچک آن است . با این حال، بعضی از آنها شلوغ شده اند، اما هنوز جاهایی وجود دارد که خلوت و آرام باشند و Chalok Baan Kao یکی از آنها میباشد و دومین ساحل بزرگ جزیره سامویی بوده که در انتهای جنوبی واقع شده است. این ساحل در پشت جاده اصلی قرار دارد. این ساحل به عنوان یکی از زیباترین ها محسوب نمیشود، زیرا آب بسیار کم است و دریا خیلی دور از آن است و باید زمان زیادی را برای رسیدن به لبه آب پیاده بروید . با این حال، بسته به ماه و روزهایی که شما به آنجا میروید ممکن است شلوغ یا خلوت باشد. ساحل به دلیل فضای بسیار آرامی که دارد جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی داشته و توانسته بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب کند.  شما می توانید در اطراف ساحل استراحت کنید و موسیقی مورد علاقه ی خود را گوش دهید در واقع شما واقعا می توانید در آنجا از همه ی مشغله های کاری ئ زندگی خاموش باشید. از آنجایی که اطراف ساحل جنگل های زیبایی پوشانده شده است روزانه میزبان گردشگران زیادی است که می خواهند از ورزش و فضایی آرام لذت ببرند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080