هتل میرلایون استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل میرلایون به گونه ای است که در منطقه تاریخی استانبول سحرآبادی واقع شده است و دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید  به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را به صورت رایگان برای مهمانانش در نظر گرفته است تا راحتی و آسایش را در هتل میرلایون استانبول تجربه کنند.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل میرلایون استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک سالن تناسب اندام ، اتاق مخصوص سیگار و صندلی چرخدار مخصوص افراد معلول و کم توان رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ و سالن تناسب اندامی که وجود دارد استفاده کنید . در حالیکه کارمندان هتل به زبان خود شما صحبت میکنند !
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس اشید.                       02188851080