هتل کارلتون استانبول
 یکی از بهترین و زیباترین هتل های 4 ستاره استانبول است و همه ساله مسافران بسیاری را جذب خود میکند و برای افرادی که قصد سفری با خرج متوسط را دارند انتخاب مناسبی به شمار میرود.
هتل کارلتون استانبول 500 متر تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.
اتاق های زیبا و راحت هتل کارلتون به گونه ای طراحی شده اند تا حس خوب خانه را به شما عزیزان القا کنند و همگی دارای دیوارهای عایق صدا، تلویزیون ال سی دی با دسترسی به کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه هوای مطبوع، گاو ضندوق، چایساز و قهوه جوش، مینی بار و مبلملن راحت هستند.
صبحانه کامل رستوران هتل کارلتون نیز هر روز صبح به شکل بوفه سرو می شود.
این هتل بسیار بسیار زیبا تفریحات متععدی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که میتوانید از آن ها لذت ببرید. استخر روباز و جکوزی به همراه اسپا و دریافت ماساژ های تخصصی ترکی که جسم و روح شمارا ارام میکند همگی به راحتی در اختیار شما هستند تا لذت ببرید و استراحت کنید.
 این رستوران در وعده های ناهار و شام غذاهایی در سبک ترکی و اروپایی سرو می کند.هتل کارلتون در فاصله یک کیلومتری دیدنی هایی مانند مسجد آبی، قصر توپکاپی و خیابان ایا صوفیا قرار دارد. با 20 دقیقه رانن آرامشی بی نظیر و به یادماندنی با اقامت در هتل کارلتون استانبول. این هتل بدون شک تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما عزیزان که علاقه مند به کشور ترکیه هستید و یا قصد سفری کاری به آن را دارید رقم میزند!
پس پیشنهاد ما این است که چمدان هایتان را ببندید و به استانبول سفر کنید تا معنی واقعی سفر را بفهمید و ارامش ذهن و جسم را برای خود و  عزیزانتان به ارمغان بیاورید
هتل کارلتون استانبول در انتظار شماست!
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تما باشید.                 02188851080