هتل کرد اوغلو کوش آداسی
 یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی میباشد. هتل کرد اوغلو تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی راحتی به شهر تاریخی افسوس داشته و شما در کمترین زمان میتوانید از آثار باستانی این شهر کهن دیدن فرمایید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است تا گردشگران تور تایلند دغدغه ی تاکسی گرفتن و حمل چمدان در خیابان های کوش آداسی را نداشته باشند.
یکی دیگر از مواردی که در این هتل 4 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های 4 ستاره کوش آداسی متمایز کرده است، استخر خصوصی در بالای ساختمان هتل بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی از جمله تخت های آفتاب گیری فراهم شده است تا شما یک روز بی نظیر و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل کرد اوغلو کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، باغ سرسبز و رستوران رو به رو خواهید شد شما مهمانان هتل میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات حمام ترکی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه و رزرو هتل کرد اوغلو کوش آداسی با ما در تماس باشید.         02188851080