هتل بی 2 سامویی
یکی از هتل های 3 ستاره سامویی میباشد که قیمت نسبتا مناسبی دارد، موقعیت جغرافیایی هتل بی 2 به گونه ای است که با اقامت در آنجا دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر سامویی به خصوص مراکز خرید معروف خواهید داشت. اگر اهل گردش و بازدید از اماکن زیارتی دارید ما به شما معبد بودای بزرگ را معرفی میکنیم که در فاصله ی اندکی از هتل قرار دارد. جالب است بدانید از دیدنی های شهر سامویی ، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ بهترین مکان برای گذراندن اوقات تعطیلات میباشد، در واقع شما با 20 دقیقه رانندگی به این مکان دنج خواهید رسید.
خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری از جمله خدمات رفاهی هتل میباشد که برای مهمانانش در رایگان نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از این ترانسفرها با 10 دقیقه رانندگی از فرودگاه به هتل بی 2 میرسند.
یکی دیگر از مواردی که در این هتل 3 ستاره برای گردشگران تور تایلند وجود دارد و آن را از مابقی هتل های سامویی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 3 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل بی 2 سامویی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ و اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر سامویی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.  02188851080