هتل سوئیس اوتل استانبول
 این مجموعه یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول با داشتن مدرک سطح جامع و بالای هتل های سیف در سالهای 2016-2017، هتل سوئیس اوتل استانبول در بسفر اقامتی لوکس با استخر منحصر به فرد خود بر روی پشت بام و حمام آبگرم برتری که جایزه برده است را به مهمانانش پیشنهاد می دهد. با قرارگرفتن در منطقه ای با دیدی به تنگه بسفر، هتل سوئیس اوتل استانبول با کمی فاصله از محله نیشانتاشی، جایی که پر از مغازه های لوکس و برند های مهم می باشد، قرار گرفته است.
همه اتاق های هتل، که توسط طراح معروف جهان خوان چو با دکوری باب طبع مهمانان عزیز دوباره طراحی شده، تلفیقی از طراحی با سبک سوئیسی و گرمای فرهنگ ترکی است، که با تکنولوژی ادغام شده در مجسمه های هنری و امکانات اضافه تجهیز شده اند. جدای از اینترنت وای فای رایگانی که در تمام قسمت های هتل در دسترس است، در تمام اتاق ها، میز کار و فضای نشیمن برای راحتی شما مهمانان طراحی شده است. در مینی بار هر اتاق می توانید نوشیدنی های تازه و تنقلات را پیدا کنید. همچنین بعضی از اتاق ها وان حمام و بعضی دوش دارند. اتاق های مدرن و خاص هتل، منظره و دیدی فوق العاده زیبا به تنگه بسفر دارند.
هتل سوئیس اوتل استانبول به واسطه قرارگیری اش در منطقه بسفر، با رستوران های باکلاس خود، مکانی کلیدی برای صرف غذاهایی با طعم عالی و منحصر به فرد از سراسر دنیا می باشد. کافه سوئیس، بخصوص برای خوراکی های آخر هفته خود و سرو غذاهای سالم ترکی، سوئیسی و از اطراف دنیا، شناخته شده است. شما مهمانان می توانید نوشیدنی های جذاب و ترکیبی را به همراه شام در رستوران 16 روف و بار آن بر روی پشت بام هتل سفارش دهید و در همان حین از خیره شدن به منظره زیبای تنگه بسفر لذت ببرید.
کلبه ای که به سبک اقامتگاه های کوهستانی معتبر سوئیس طراحی شده است، شما را به سوئیس قدیم می برد و در کنار خود ایستگاه آتش نشانی هم دارد. بار لس امبسادیور به مهمانانش این اجازه را می دهد که در حین خوردن نوشیدنی های خود به موسیقی جاز نیز گوش دهند. مرکز ورزشی و آبگرم پیورول و همچنین مرکز حمام آبگرم آمریتا، آبگرم درمانی کامل و لوکسی را برای آرامش بدن، روح و ذهن فراهم میکند و شامل 16 اتاق، یک مرکز تناسب اندام، استخر روباز و یک استخر سرپوشیده می باشد. مهمانان می توانند از خدمات متفاوت تفریحی هتل شامل زمین تنیس و سولاریوم، اتاق بخار و باشگاه تناسب اندام لذت ببرند.
خیلی از مغازه های طراحی داخلی، رستوران های منحصر به فرد، برندهای معروف و بارهای زنده، با کمی پیاده روی از هتل در دسترس خواهند بود. تنها با ده دقیقه رانندگی از هتل سوئیس اوتل استانبول به منطقه تاریخی استانبول، با مکان های تاریخی شامل کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، و مسجد آبی می رسید. میدان تکسیم (تقسیم) و کاخ دولماباهس آنقدر به هتل نزدیک هستند که با کمی پیاده روی میتوانید به دیدن آنها بروید.
فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 25 کیلومتری و فرودگاه بین المللی سبیها در فاصله 42 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. تمام امکاناتی و مواردی که از هتل سوئیسوتل استانبول گفته شد، این هتل را جزو بهترین هتل های 5 ستاره استانبول قرار می دهد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.             02188851080