مستند قاره هفتم

مستند قاره هفتم : در این مجموعه مستند جدید بی نظیر، گروهی از دانشمندان و کارشناسان بقا به سخت ترین شرایط روی زمین می پردازند تا تحقیقات پیشرفته ای انجام دهند که ممکن است سیاره ما را نجات دهد.این مستند بسیار زیبا در سال 2016 توسط نشنال جئوگرافیک تهیه و پخش شد و در سال 1396 توسط نشنال جئوگرافیک فارسی دوبله و پخش شد که در زیر سعی کرده ایم خلاصه از این مستند ارائه دهیم.

در محیطی که به بقای انسان همیشگی نیست، آسان است درک کنید که چرا “مستند قاره هفتم” اولین  مستند طولانی در جهان است که در قطب جنوب فیلمبرداری شده است. دانشمندان و کارشناسان زنده ماندن در یخ، در زیر آب، در بالای کوه های بلند، مبارزه با شرایط وحشیانه در طول راه، برای انجام تحقیقات در حال تغییر زندگی است. دانشمندان و جامعه نقش مهمی در بسیاری از زمینه های فوری علمی، از تغییرات آب و هوایی به مطالعات حرکت یخچال ها، آتشفشان های فعال و جستجوی مگفاون دریایی دارد که این خانه یخ را نام می برد. مستند قاره هفتم در شش قسمت تهیه و آماده ارائه می باشد که در زیر میتوانید با این شش قسمت مستند قاره هفتم بیشتر اشنا شوید:

قسمت اول مستند قاره هفتم :

شش گروه از دانشمندان بعد از سالها برنامه ریزی برای رفتن به قطب جنوب. این قاره سردترین و باتجربه ترین و خشک ترین شرایط در این سیاره است و بدون وجود مرکز تحقیقاتی اسکات این تیم ها زنده نمی مانند. نتایج هر تیم می تواند پیامدهای بزرگی برای بهتر درک اینکه چگونه تغییرات آب و هوا بر زندگی در سراسر جهان تاثیر می گذارد.

قسمت دوم مستند قاره هفتم :

دانشمندان مستقر در قطب جنوب به دماهای سردسیری عادت کرده اند، اما بعضی از آنها شرایطی را تجربه کرده اند که یک طوفان است که بیش از توان مرکز تحقیقاتی اسکات است. مرکز تحقیقاتی اسکات سعی دارد که تمام ماموریت ها را خاتمه  دهد .