دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

 

با استفاده از تجربه ما، ما طیف دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالای از 5 در 1 مطبوعات داغ عرضه می کنیم. دستگاه مطبوعات ارائه شده همچنین می تواند برای سایر عملیات با درجه حرارت بالا استفاده شود. این دستگاه مطبوعاتی توسط تولید کنندگان با استفاده از مواد درجه یک و تکنیک های مدرن مطابق با دستورالعمل های دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالتولید می شود. ما این ماشین پرس و جو را در حجم انبوه در یک زمان موظف به قیمت های رقابتی می دهیم.
امکانات:
    
مشکل عملکرد و عملکرد صحیح
    
تعمیر و نگهداری کم
    
نصب آسان
RS: 17
،500، 1 سال گارانتی
RS: 20
،000، 1 سال خدمات و گارانتی
درخواست
تماس برگشت
اطلاعات اضافی:
    
حداقل تعداد سفارش: 1 دستگاه چاپ تیشرت قیمت زمان تحویل: همان روز پس از تایید پرداخت سفارش
    
جزئیات بسته بندی: 5 در 1 دستگاه انتقال حرارت انتقال
     (1
لیوان، 2 لیوان، 1 تی شرت، 1 کلاه)

ما مشغول ارائه یک گستره وسیع از 6 در 1 مطبوعات دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال. این محصولات توسط کارشناسان تحت نظارت دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

پرطرفدار مطابق با هنجارهای صنعت در سراسر جهان ساخته شده است. این محصولات به واسطه مقاومت خراشیده و ماهیت دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن آنها توسط مشتریان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات ما در مشخصات متنوعی که در تقاضای صنعت مطابقت دارند، در دسترس هستند. ما در دستگاه چاپ تیشرت قیمت معامله گران و تامین کنندگان دستگاه های مطبوعات پخت و پز بالا ذکر شده است، دستگاه پخت گرما مطبوعات، ارائه شده توسط ما، بسیار آسان است برای ایجاد اثر زیبا رنگ کامل بر روی لیوان. همه چیز که شما نیاز دارید، دستگاه مطبوعاتی کور، یک چاپگر دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالافشان و یک لیوان سرامیک مخصوص پوشش داده شده است، پس شما می توانید طرح های تخصصی بر روی لیوان ها را به عنوان هر آرزوی خود ایجاد کنید.
این می تواند تی شرت، کاشی سرامیکی، پد موس، کیسه های Tote، پازل اره منبت کاری، نامه، چوب / فلزات و دیگر متفرقه را تحت تاثیر قرار.
دستگاه چاپ تی شرت حرارتی و مواد. پیوست های اختیاری در دسترس هستند برای چاپ دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن، ورق های سرامیکی، لیوان ها و کاغذ دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن های کوب. با توجه به توسعه بازار، ما ارائه می دهد کیفیت مطلوب A3 اندازه تی شرت ماشین پرس گرم این ماشین پرس گرم طراحی شده است و با استفاده از بالا اجزای کلاس و دیگر مواد اولیه مرتبط با جدیدترین تکنولوژی. این ماشین پرس گرم به طور گسترده ای برای تکمیل دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالو دوام آن تحسین دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشناست. طیف وسیعی از ماشین پرس مطبوعات در گزینه های مختلف و گزینه های سفارشی در قیمت های مقرون به صرفه ارائه شده است.