هتل آرورا کوش آداسی
 یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل هتل آرورا به گونه ای است که مهمانان تور ترکیه دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در فاصله ی 5 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. برای رسیدن به هتل هتل آرورا از فرودگاه باید 55 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل هتل آرورا میتوانند از بین اتاق لوکس ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل هتل آرورا یک یخچال ، تلویزیون ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل  در دسترس میباشد.
در اتاق های هتل هتل آرورا کوش آداسی بالکن های کوچک با امکانات خاص ساخته شده است که رو به استخر میباشد. این هتل دارای دو استخر در فضای بسته و فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید.
هتل هتل آرورا کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای ترکی تهیه میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در بار کنار استخر، اتاق ها ، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل هتل آرورا کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل هتل آرورا کوش آداسی دارای باغ ، بیلیلرد و میز تنیس بوده که امکان استفاده از آنها برای شما رایگان خواهد بود.  
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.        02188851080