مواد دستگاه سابلیمیشن

مواد خام چاپ سابلیمیشن دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد که مجموعه چاپ نو سعی بر تأمین کلیه مواد خام چاپ سابلیمیشن با بالاترین درجه کیفی دارد.محصولات خام سابلیمیشن در دودسته وارداتی و تولید داخلی گنجانده می‌شوند و کیفیت نهایی محصولات بر قیمت نهایی اولویت دارد.اجناس تولیدی داخلی نظیر انواع چوب و کاشی و سرامیک و اجناس پارچه‌ای(بیش از 20 قلم)همگی به‌وسیله مجموعه چاپ نو با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند.اجسام سخت نظیر کاشی و ام دی اف نیاز به کوتینگ دارند که قابلیت چاپ بر روی این سطوح را فراهم بیاورد.تمامی مواد خام مجموعه چاپ نو قابلیت چاپ دارند و عملیات کوتینگ(پوشش دهی به‌وسیله مایع دارای نوعی از پلی‌استر که محصول را قابل‌چاپ می‌کند)با بالاترین کیفیت بر روی آن‌ها انجام‌شده است.

همچنین اسپری کوتینگ درجه‌یک نیز برای فروش وجود دارد و برای مواقعی کاربرد دارد که مشتری درخواست چاپ عکس اختصاصی بر روی محصول اختصاصی خود نظیر سنگ یا چوب یا دیس و غیره را دارد.

طرز استفاده از دستگاه سابلیمیشن

کار با دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن بسیار ساده است و البته آموزش‌های کامل چاپ روی انواع سطوح به‌وسیله دستگاه‌های مختلف چاپ سابلیمیشن به‌صورت عملی و تصویری در کانال چاپ نو موجود در وب‌سایت آپارات و کانال تلگرام چاپ نو و همچنین نسخه حجم بالای آن بر روی دی‌وی‌دی موجود می‌باشد.

باز بااین‌حال برای مشتریانی که به‌صورت حضوری به محیط مجموعه تشریف می‌آورند،امکان آموزش عملی نیز وجود دارد.

کار با انواع دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن فوق‌العاده ساده می‌باشد و فقط کافی است که دما و زمان چاپ بر روی هریک از محصولات را بدانید.در این صورت بدون داشتن کوچک‌ترین دانش تخصصی می‌توانید عملیات چاپ را روی انواع محصولات انجام دهید.

عوامل مؤثر در کیفیت چاپ دستگاه‌ سابلیمیشن

دو عامل بسیار تأثیرگذار در کیفیت چاپ سابلیمیشن،کیفیت کاغذ و جوهر سابلیمیشن می‌باشد.

درصورتی‌که کیفیت کاغذ پایین باشد مقدار مصرف جوهر بیشتر و مقدار انتقال جوهر کمتر خواهد بود.این یعنی اینکه هزینه بیشتری را درازای کیفیت چاپ پایین‌تر پرداخت می‌کنید.

همچنین استفاده از جوهرهای نامرغوب باعث می‌شود که رنگ‌ها به‌صورت واقعی چاپ نشوند.مثلاً رنگ چهره یا به‌صورت قرمز یا به‌صورت کبود و یا به‌صورت زرد درخواهد آمد.

همچنین استفاده از جوهرهای نامرغوب باعث می‌شود صدمات جبران‌ناپذیری به هد دستگاه پرینتر یا پلاتر وارد خواهد کرد.

نکته بسیار مهم این است که استفاده از کاغذهای کوتد نامرغوب شاید در نگاه اول به نظر صرفه‌جویی بیاید اما درنهایت باعث مصرف بیشتر جوهر و انتقال کمتر جوهر بر روی سطح می‌شود.این یعنی پول خود را بر روی کاغذ دور می‌اندازید.با مصرف جوهر و کاغذ درجه‌یک هزینه کمتری را متقبل خواهید شد و بالاترین سطح کیفی را تجربه خواهید کرد.