هتل هیمروس لایف آنتالیا
هتلی زیبا و 4 ستاره می باشد، محل هتل هیمروس لایف آنتالیا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، برای رسیدن به هتل هیمروس لایف از فرودگاه میتوانید از سرویس ترانسفراستفاده کنید.  
مهمانان هتل هیمروس لایف آنتالیا میتوانند از بین تمام اتاق های لاکچری ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل هیمروس لایف آنتالیا یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هتل هیمروس لایف بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که میتوانید در طول روز به استراحت بپردازید و لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای بسته و فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید. در این هتل 4 ستاره وسایل بازی در استخر دارد که مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل هیمروس لایف آنتالیا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای ترکی تهیه و سرو میشود و همچنین کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل هیمروس لایف آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار تعبیه شده است که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل هیمروس لایف آنتالیا در دسترس میباشد.
هتل هیمروس لایف آنتالیا دارای امکانات سرگرمی و تفریحی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.       02188851080