هتل اورکا رویال استانبول
هتلی زیبا و 4 ستاره است، محل هتل اورکا رویال به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. این هتل در نزدیکی ایستگاه راه آهن و تراموی استانبول می باشد، شما از این هتل 4 ستاره تا پارک گولان 100 متر فاصله خواهید داشت. هتل اورکا رویال استانبول در فاصله ی 14 کیلومتری فرودگاه قرار دارد.  
مهمانان هتل اورکا رویال استانبول میتوانند از بین تمام اتاق های مجلل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی مدرن با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل اورکا رویال استانبول یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هتل اورکا رویال بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای بسته و فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 4 ستاره اتاق بازی کودکان داشته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل اورکا رویال استانبول دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . در قسمت پشت بام هتل اورکا رویال کافی شاپ بزرگی ساخته شده است و بهترین مکان برای استراحت می باشد.
هتل اورکا رویال به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل اورکا رویال استانبول میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل اورکا رویال استانبول در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.      02188851080