هتل د سنترال پالاس تکسیم استانبول
 این هتل چهارستاره زیبا کمتر از 100 متر با میدان تکسیم، قلب تپنده ی استانبول و نزدیک ترین مکان به فروشگاه های خیابان استقلال، فاصله دارد.
اتاق های بسیار لوکس این هتل انواع امکانات رفاهی را به میهمانان عزیز ارائه میدهند.
اتاق های هتل د سنترال پالاس تکسیم طراحی و معماری بسیار زیبایی دارند.
این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، فضا ی بزرگ استراحت و سرویس های بهداشتی لوکس با جکوزی هستند.
غذا های ارائه شده در رستوران هتل د سنترال پالاس تکسیم با بهترین کیفیت به ارائه انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی میپردازند.
مرکز آبگرم هتل شامل سونا، جکوزی و حمام ترکی با تزئینات سنتی می شود.
دسترسی به مناطق دیدنی شهر استانبول بسیار راحت است و هیجان انگیز. اینترنت وای فای در سنترال پالاس تکسیم رایگان است. 
خدمات و تسهیلات هتل د سنترال پالاس تکسیم استانبول
4 اتاق جلسه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، اتاق های متصل به هم ، خدمات اتاق 24 ساعته، انجام امور تهیه ی تور و بلیط، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار و چمدان، پرسنل چند مسلط به چند زبان، گاوصندوق در کانتر پذیرش، مینی بار، چایساز و قهوه جوش، سشوار، میز، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق از امکانات تعبیه شده برای شما عزیزان است که قصد سفر به استانبول و اقامت در این هتل زیبا را دارید.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل د سنترال پالاس تکسیم استانبول هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل د سنترال پالاس تکسیم استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن هتل د سنترال پالاس تکسیم استانبول / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.   02188851080

 

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی