هتل آککا آنتدوس بلدیبی آنتالیا
هتلی زیبا و چشم نواز در منطقه بلدیبی کمر در شهر آنتالیا قرار دارد و جزو بهترین هتل های آنتالیاست. هتل آککا آنتدوس بلدیبی آنتالیا دارای ساحل شنی اختصاصی است. معماری سبک عثمانی و ترکسی آن با معماری جدید جلوه ای ویژه به این هتل داده.
مجاورت هتل در کنار دریا و کوهستان پوشیده از درختان سرسبز یکی از عمده علل دلنوازی این هتل محسوب گشته و آن را در حدود یک هتل با شکوه به شمار می آورد.
هتل زیبا و مجلل آککا آنتدوس در مجموع دارای 507 اتاق است.
همه اتاق‌های استاندارد امکاناتی چون بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار دارند.
مینی‌بار و صندوق امانات نیز رایگان است.
مهمانان می‌توانند از سرویس اینترنت وای فای در لابی و اتاق‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.
رستوران ها و کافه های هتل دارای امکانات بی نظیری هستند و کیفیت خوب،آنهارا از سایر رستوران ها جدا میکند.
امکانات ورزشی و تفریحی نیز بسیار متنوع هستند.
حمام ترکی، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی را نیز می‌توانید در مرکز اسپا مجهز هتل بیابید.
همچنین از 5 استخر روباز و سرپوشیده با سرسره‌های آبی و استخر کودکان می‌توانید استفاده کنید.
از تفریحاتی چون موزیک، سالن ورزشی و بدنسازی، زمین تنیس، بیلیارد، پارک آبی، حمام ترکی، سینما، استخر و سونا به صورت رایگان و خدماتی چون ماساژ، بازیهای کامپیوتری، تلفن و نمابر، برخی نوشیدنی‌ها، ورزش‌های آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، آموزش غواصی با هزینه اضافی لذت ببرید.
هتل آککا آنتدوس بلدیبی آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه مختلفی از جمله جشن‌های شبانه، سیرک، مسابقه، موزیک، آواز و نمایش‌های کمدی می‌باشد که به فراخور زمان هرشب اجرا می‌گردند.
هتل آککا آنتدوس بلدیبی آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدود 41 کیلومتر، تا مرکز کمر حدود 15 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. استفاده از پارکینگ برای میهمانان رایگان است.
جهت اطلاع از آفرهای
تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080

 

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی